Οι 10 στόχοι μιας μαμάς για το 2019


Πρωινό ξύπνημα, να το ταϊσω, να το αλλάξω, να παίξουμε, να ετοιμάσω φαγητό, να πάω δουλειά, υπεραγορά, να το βάλω για ύπνο και πάλι απ'την αρχή. Κάπως έτσι είναι η καθημερινότητα μιας νέας μανούλας. Μια καθημερινότητα δύσκολη αλλά και συνάμα τόσο γλυκιά. Κάνουμε τα πάντα για να είναι τα μικρά μας καλά, χαρούμενα και υγιή. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως μεγάλη προϋπόθεση για ένα χαρούμενο μωρό είναι μια χαρούμενη μαμά. Και εδώ είναι που αντιλαμβάνεσαι μετά απο καιρό πως δεν είσαι μόνο μαμά. Είσαι γυναίκα που χρειάζεται να περιποιηθεί τον εαυτό της, είσαι και σύζυγος που πρέπει να είσαι στοργική, εύθημη και περιποιητική. "Πως θα τα κάνω όλα αυτά; Πως θα έχω τόσους ρόλους παράλληλα; Θα βάλω στόχους".  Και κάπως έτσι έβαλα τους δικούς μου στόχους για το 2019. Διάβασέ τους και που ξέρεις, ίσως ταυτιστείς και εσύ και βάλεις τους δικούς σου στόχους.

1. Να έχω υπομονή.
 Η αλήθεια είναι πως θέλει κόπο και δύναμη να αποκτήσεις υπομονή. Στην περίπτωσή μας όμως είναι μονόδρομος για την καλή ψυχική υγεία εμάς και των παιδιών μας. Πόσες φορές σας έχει τύχει να το έχετε βάλει για τον απογευματινό του ύπνο και να νιώθετε ελεύθερη να κάνετε όλα αυτά που πρέπει μέχρι να ξυπνήσει; "Έχω ωρα" λες και ξεκινάς να συμμαζεύεις το σπίτι που είναι λες και έχει πέσει βόμβα, και με ανυπομονησία μπαίνεις να απολαύσεις το μπανάκι σου να χαλαρώσεις και λιγάκι. Και τσουπ, μόλις βάλεις το ποδαράκι στην μπανιέρα ακούς αυτό το γνώριμο "ουυυααααα". Υπομονή! Τώρα μας χρειάζονται, τώρα είμαστε ο κόσμος τους. Μας θέλουν δίπλα τους για ασφάλεια, θέλουν τη ζεστή μας αγκαλία και το γεμάτο αγάπη χαμόγελο μας. Όση κούραση και αν έχουμε, μπροστά στο χαμόγελο τους αξίζει να κάνουμε υπομονή. 

2. Να περνώ όσο περισσότερο χρόνο μπορώ με το μωρό μου.
Τα χρόνια φεύγουν και δεν γυρνάνε πίσω. Παω στο supermarket με το μωρό μου, μας βλέπουν περαστικοί, "αυτή είναι η καλήτερη ηλικία κόρη μου" μου λένε. Το έχω ακούσει τόσες πολλές φορες μέσα στους τελευταίους μήνες που λεω δεν γίνεται κάτι θα ξέρουν. Γι'αυτό δε θέλω να χάσω δευτερόλεπτο. Έχω διάφορες δουλειές μέσα στη μέρα, να ψωνίσω για το σπίτι, να πάω βιβλιοπωλείο κτλ. Πάω παντού μαζί του. Έχουμε αποκτήσει πλέον κώδικα επικοινωνίας και ας είναι μόνο 6 μηνών. Θα κάνουμε πολλά πράγματα μαζί μέσα στη μέρα. Είναι η παρέα μου, το μικρό μου φιλαράκι. Είμαι σίγουρη πως δεν θα έρθει αυτή η στιγμή στο μέλλον που θα πω πως δεν έζησα στιγμές με το μωρό μου όσο ήταν ακόμα μικρο. Γεμίζω την μέρα μας και θα το κάνω σε κάθε ηλικία του. Αυτά που μένουν είναι οι στιγμές και η ευτυχία που θα σε πλημμυρίζει όταν θα τα θυμάσε μετά απο χρόνια, και εσύ αλλά και αυτό.

3. Να γίνω ο master chef της κουζίνας μου.
Θέλω το βιβλίο μου με τις συνταγές που ξέρω να γεμίσει και να έχω και δεύτερο και τρίτο. Θέλω το μωρο μου μεγαλώνοντας να μιλά για τη μαγειρική της μαμάς του, θέλω να γεμίζει το σπίτι με υπέροχες μυρωδιές καθε φορά που θα ετοιμάζω το φαγητό για την οικογένεια μου. Θέλω να κάνω μαγικά στην κουζίνα και να είμαι πρώτα εγώ περίφανη για τον εαυτό μου και μετά ο σύζυγος και τα παιδιά μου. Πάνω απ'όλα θέλω εκτός απο νόστιμο, οτι φτιάχνω να είναι υγιεινό για την οικογένεια μου.

4. Να δημιουργήσω όμορφες οικογενειακές αναμνήσεις για όλη την οικογένεια.
Πάντα πίστευα πως η μεγαλύτερη ευτυχία βρίσκεται στα πιο μικρά, απλά και καθημερινά πράγματα. Γι' αυτό θα αρπάζω κάθε ευκαιρία για να δημιουργώ όμορφες στιγμές με όλη  την οικογένεια μου που αν και απλές, θα είναι ικανές να χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπά μας. Ένας απογευματινός καφές στη θάλασσα, μια κυριακάτικη εκδρομή στο βουνό, ενα βράδυ Σαββάτου για δείπνο είναι αρκετά για να γεμίσουν το άλπουμ της ζωής με όμορφες εικόνες γεμάτες αγάπη.

5. Να διαβάζω και να ενημερώνομαι συνεχώς.
Σαφώς και δεν εννοώ να ενημερώνομαι για τα πολιτικά δρόμενα της χώρας ή του πλανήτη (αν και ίσως θα έπρεπε). Να διαβάζω και να ενημερώνομαι για οτι αφορά το παιδί, το σωστό μεγάλωμα του, την ανάπτηξη, τη διατροφή και την υγεία του. Να γίνομαι συνεχώς καλύτερη και πιο υπεύθηνη μαμά. Καμιά δεν μπορεί να είναι τέλεια. Όλες όμως μπορούμε να προσπαθούμε να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτερες.

6. Δραστηριότητες με το μωρό.
 Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει μια μαμά παρέα με το παιδί της. Καθώς χάζευα προχθές στο Instagram έπεσα σε μια διαφήμιση "Mummy and Baby Pilates". Υπέροχο. Να κάνεις γυμναστική μαζί με το μωρό σου και να ξέρεις πως είναι σχεδιασμένη για μαμάδες και μωρά οπότε είναι ασφαλές. Σου έχω και καλύτερο. Μουσικό εργαστήρι για βρέφη και μαμάδες. Έκτος του οτι η μουσική έχει πολλά οφέλη για τα βρέφη είναι και ένας τρόπος να περναμε ποιοτικό χρόνο με τα μωράκια μας βοηθόντας τα ταυτόχρονα να αναπτύξουν κάποιες απο τις δεξιότητες τους μια ώρα αρχίτερα. Επίσης τι θα λέγατε για λίγες βουτιές κάτω απ'το νεράκι; Υπάρχουν κολυμβητήρια που δέχονται βρέφη απο 2 μηνών. Πόσο όμορφο είναι να βλέπεις το μικρό σου να εξελίσσεται μέσα απο όλες αυτές τις δραστηριότητες!

7. Να μην ξεχάσω να είμαι εκτός απο μαμά, γυναίκα και σύζυγος.
Λένε πως μια μαμά χρειάζεται περίπου 2 χρόνια για να αντιληφθεί πως περιστρέφονται κι'άλλοι ανθρώποι γύρω της εκτός απ'το μωρό της. Ξεχνά να είναι η στοργική σύζυγος και η περιποιημένη γυναίκα που συνήθιζε να είναι. Εγω πιστεύω πως όσο νωρίτερα καταφέρουμε να βρούμε τις ισορροπιές μας τόσο το καλύτερο. Εξάλλου μόνο αν βρούμε τον καλό μας εαυτό θα μπορούμε να είμαστε πραγματικά ευτυχισμένες και ήρεμες. Ας μην ξεχνάμε πως θέλοντας και μη, μεταδίδουμε την όποια ψυχολογία μας στο μωρό μας.


8. Να βάλω τη γυμναστική στη ζωή μου.
 Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν ήμουν φαν της γυμναστικής και ούτε πιστεύω να γίνω ποτέ. Είναι όμως ένα απο τα "πρέπει" που θέλω να εφαρμόσω στη ζωή μου αυτή τη χρονιά για 3 λόγους. α. Θα με βοηθήσει να είμαι σε κάλη φόρμα, β. είναι απαραίτητη η γυμναστική για ένα υγιεινό τρόπο ζωής και γ. έχω την ελπίδα πως βλέποντας με να γυμνάζομαι το μωρό μου μεγαλώνοντας θα την βάλει και αυτό στη ζωή του.

9. Να συνεχίσω την πολύ καλή σχέση που έχω με τους γονείς μου.
Πάντα είχα στενή σχέση με τους γονείς μου. Σε κάθε ηλικία μου θυμάμαι να περνάω πολύ χρόνο μαζί τους και να το απολαμβάνω. Πάντα τους είχα αδυναμία και τους θαύμαζα για την όμορφη και δεμένη οικογένεια που κατάφεραν να δημιουργήσουν. Τώρα που είμαι και εγώ μαμά τους αγάπώ και τους θαυμάζω ακόμη περισσότερο για ευνόητους λόγους. Η μεγάλη μου ευχή ειναι να καταφέρω να έχω την ίδια σχέση και εγω με τα παιδιά μου! 


10. Να βρίσκω χρόνο να απολαμβάνω ένα νόστιμο γεύμα με καλό κρασι.
Αιωνίως ερωτευμένη με το φαγητό και το καλό κρασί. Απ'τις μεγαλύτερες απολαύσεις που θα προσπαθήσω να παραμείνουν στη ζωή μου. 

Αυτοί ήταν οι 10 στόχοι μιας μαμάς για τη νέα χρονιά. Βάλε και εσύ τους δικούς σου στόχους. Το λιγότερο που θα καταφέρεις είναι να οργανώσεις καλύτερα η ζωή, τα θέλω και τις ανάγκες σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

" Τραγουδήστε με τα μωράκια σας! Πώς να βοηθήσετε την ανάπτυξη των λεκτικών και ακουστικών ικανοτήτων τους"

Η πρώτη φορά που ένιωσα το μωρό μου

Πότε να ετοιμάσω τη βαλίτσα τοκετού;